• Beste leden,

    Het voetbalseizoen 2020-2021 staat voor de deur en de eerste teams hebben reeds de trainingen hervat. Het zal naar verwachting weer een bijzonder voetbalseizoen worden, maar ook een seizoen waar we met z’n allen al lang naar hebben uitgekeken. Ook voor onze vereniging was het een zware periode. Samen met onze leden, vrijwilligers en sponsoren hebben we het voor elkaar gekregen dat we het seizoen weer goed kunnen opstarten, onze dank hiervoor!

    Om te kunnen blijven voetballen én om de richtlijnen vanuit de overheid te volgen hebben wij een aantal regels opgesteld waar we met z’n allen aan zullen moeten voldoen. We gaan ervan uit dat ieder zijn verantwoordelijkheid neemt en waarbij we vragen aan ouders om dit met hun kinderen te bespreken.

     

    Basisregels

    -          Gebruik zoveel mogelijk je gezond verstand!!

    -          Heeft u klachten: blijf thuis en laat u zo snel mogelijk testen.

    -          Ben je 18 jaar of ouder: houd 1,5 meter afstand van anderen.

    -          Heeft u een oranjegebied bezocht? Dan vragen wij u om onze accommodatie niet te betreden en je aan het dringende advies te houden om 14 dagen in zelfquarantaine te gaan.

     

    Kleedlokalen

    -          In alle ruimten geldt dat voor 18 jaar en ouder ten allen tijde 1,5 meter afstand dient te worden gehouden.

    -          Gezien de grootte van onze kleedlokalen is het voor de seniorenteams, JO19 en MO19 niet mogelijk om met één team één kleedlokaal te betreden. Voor de seniorenteams, JO19 en M019 worden daarom twee lokalen per team gereserveerd.  Houd je hier ook aan bij teambesprekingen.

    -          Douchen op onze accommodatie is toegestaan; voor 18 jaar en ouder geldt, houd hierbij 1,5 meter afstand.

    -          Na gebruik van de kleedlokalen dienen alle klinken, bankjes en sanitaire voorzieningen te worden gereinigd c.q. gedesinfecteerd. De vereniging stelt hiervoor de benodigde materialen beschikbaar. De leiders en trainers vragen wij om dit te organiseren en op toe te zien dat dit gebeurt.

     

    Kantine

    -          Onze kantine is ingericht op de 1,5 meter regel. Het is verplicht om te zitten en er mag niet geschoven met stoelen en tafels. De kantine heeft een capaciteit van maximaal 52 personen.

    -          Bij mooi weer zal er een terras worden ingericht op de 1,5 meter regel. Daar gelden dezelfde regels: het is verplicht om te zitten er mag niet met stoelen en tafels geschoven worden.

    -          Gele munten kunnen worden ingeleverd tot en met 31 december 2020.

    -          De keuken zal mogelijk niet al het assortiment verkopen wat jullie gewent zijn. Wij vragen hiervoor jullie begrip.

     

    Trainingen en wedstrijden

    -          Buiten wedstrijden en trainingsvormen dienen spelers, speelsters en staf vanaf 18 jaar 1,5 meter afstand te houden. Dit geldt ook in de dug-outs. Er worden zitmogelijkheden bij de dug-outs gecreëerd. Bij slecht weer raden wij jullie aan om je hierop te kleden.

    -          Er mag geen gebruik worden gemaakt van gezamenlijke bidons. Wij raden iedere speler en speelster aan om zelf een bidon mee te nemen naar trainingen en wedstrijden.

    -          Wij vragen de leiders van ieder team om te organiseren dat gezamenlijke kleding (waaronder hesjes) na iedere activiteit worden gewassen.

    -          Vanaf 13 jaar: draag een mondkapje wanneer personen buiten je huishouden in één vervoermiddel van of naar een sportactiviteit gaan en of bij uitwedstrijden.

    -          Bij wedstrijden is het maximumaantal toeschouwers 250 personen. Als dit aantal naar verwachting wordt overschreden zullen nadere maatregelen worden gecommuniceerd.

     

    Samen gaan we ervoor zorgdragen dat de start van het voetbalseizoen zo vlekkeloos mogelijk wordt opgestart. Dat zal van ons allemaal de nodige creativiteit en flexibiliteit vragen, maar in mei en juni hebben we laten zien dat het ongetwijfeld goed gaat komen. Afhankelijk van de ontwikkelingen kunnen de richtlijnen, zowel vanuit overheid, RIVM, KNVB als bij de club wijzigen. Vertrouwende op jullie medewerking en met sportieve groet,

    Bestuur SSS’18